Polski English Deutsch     HOME   KONTAKT
   
 
 
 

O firmie

   Firma KCB Interlight z siedzibą w Gniewkowie - jako członek Związku Jakości Świec RAL w Niemczech - produkuje swoje wyroby świecarskie na bazie parafin spełniających najbardziej surowe kryteria. Wyroby świecarskie KCB Interlight sprzedawane są w Polsce, Europie oraz w USA. Dzięki ciągłej kontroli wewnętrznej we własnym, nowoczesnym laboratorium zakładowym jak również dodatkowej corocznej kontroli przez niezależnych rzeczoznawców, gwarantujemy wysoką jakość naszych produktów. W sposób ciągły zapoznajemy się z najnowszymi wynikami badań oraz doświadczeniami zdobywanymi przy określaniu nowych wymogów jakościowych i wprowadzamy je do naszej produkcji.
   Firma rozpoczęła działalność w obecnej formie jako Spółka z o.o. z kapitałem niemieckim w 1989 r. Od początku swojej działalności aż do chwili obecnej, wskaźnik wyrobów na eksport nie spadał poniżej 90%. Aktualnie pod względem wielkości produkcji jest największym producentem w branży świecarskiej w Polsce.
   Strategia rozwoju firmy podporządkowana jest realizowaniu polityki zmierzającej do doskonalenia produkcji (wdrażanie nowych technologii, ciągła wymiana parku maszynowego oraz osiąganie coraz wyższej jakości wyrobów finalnych).
   W trudnych regułach gry konkurencyjnej, stwarzającej wyzwania polskim przedsiębiorcom i menedżerom, jesteśmy wierni klasycznej zasadzie biznesu: Biznes ma tylko jednego szefa - klienta, który decyduje gdzie i na jaki produkt wyda swoje pieniądze. Dlatego stale pogłębiamy wiedzę na temat, kto jest klientem naszej firmy i jakie stawia nam wymogi. W sposób ciągły pracujemy nad udoskonaleniem naszej oferty oraz dopasowaniem jej do warunków rynkowych Lojalność w stosunku do naszych klientów jest ważnym elementem naszej strategii. Corocznie wprowadzamy do asortymentu liczącego aktualnie ponad 1000 wzorów kilkadziesiąt nowych, zgodnie z aktualnymi trendami wzornictwa i kolorystyki.
   Celem naszej firmy jest również ugruntowanie wizerunku polskiego biznesmena nie tylko nastawionego na zysk, ale również takiego, dla którego postępowanie fair play oraz lojalność wobec kontrahentów są ważnymi elementami we wzajemnych stosunkach handlowych.
 

Data aktualizacji: